۲۲ شهریور ۱۳۸۷

فیلم تازه نیکلاس کیج در کسادترین هفته هفت سال اخیر صدرنشین شد

 تریلر حادثه‌ای «بانگوک خطرناک» با بازی نیکلاس کیج برای صدرنشینی در بازار آمریکای شمالی تنها 8/7 میلیون دلار لازم داشت تا کمترین فروش هفتگی در هفت سال اخیر رقم بخورد.
اسوشیتدپرس اعلام کرد موسسه میدیا بای نامبر که آمار فروش فیلم‌ها را پیگیری می‌کند تخمین زد مجموع فروش فیلم‌ها این هفته 66 میلیون دلار بوده است. این کمترین فروش پس از چهارمین هفته سپتامبر 2001 است که فیلم‌ها در مجموع تنها 5/59 میلیون دلار فروختند.
«بانگوک خطرناک» به کارگردانی برادران پنگ بازسازی فیلمی تایلندی به همین نام تولید سال 1999 است که آن را نیز اکساید و دنی پنگ کارگردانی کرده‌اند. کیج در فیلم نقش آدمکشی حرفه‌ای را بازی می‌کند که برای چند ماموریت به بانگوک می‌رود و آنجا با زنی محلی و پسر او آشنا می‌شود. این فیلم 45 میلیون دلاری در 2650 سینما به نمایش درآمده است.
کاهش فروش فیلم‌ها در ماه سپتامبر تا حدی عادی است، چرا که مابین فصل نمایش بلاک‌باسترهای تابستانی و مقطعی قرار دارد که استودیوها فیلم‌های مستعد شرکت در رقابت اسکار را به بازار می‌فرستند. با این حال، این هفته میزان فروش فیلم‌ها برای هفتمین هفته پیاپی کمتر از موعد مشابه پارسال بود.
به اعتقاد پل درگارابدیان، رئیس موسسه میدیا بای نامبر، این مسئله تا حد زیادی به خاطر رکود اقتصادی در آمریکا، برگزاری گردهمایی‌های ملی نامزدهای ریاست جمهوری و توفان‌هایی است که در هفته‌های اخیر ایالت‌های ساحلی را مورد هجوم قرار داده است.                       
                                                      منبع: سینمای ما

 donbaleh

ماه تلخ(BITTER MOON)

فیلمی زیبا از "رومن پولانسکی"

 donbaleh

DONNIE BRASCO

با بازی "جانی دپ" "آل پاچینو"

 donbaleh

"گوست داگ"

فیلمی از"جیم جارموش"

 donbaleh

CARLITOSWAY

با بازی: "AL PACHINO"  "SEAN PENN"

 donbaleh

افسانه 1900

فیلمی از :"جوزپه تورناتوره"

 donbaleh